loading...
نرم افزارستان
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا زال آقایی بازدید : 478 1393/01/02 نظرات (0)

 

WM Recorder نرم افزاری کارآمد برای دانلود و ذخیره ویدیوها و صداهای انلاین درون وبسایت ها می باشد. بدین ترتیب کافی است که ویدیو و صوت انلاین را پخش کنید ، WM Recorder با یافتن منبع پخش و نمایش ، آن را با کیفیت بالا دانلود خواهد کرد. این نرم افزار با دارا بودن ویرایشگر و تبدیل کننده داخلی میتواند صدا و ویدیوهای دانلود شده را قبل از ذخیره سازی به دلخواه کاربر ویرایش کند. قابلیت های ویرایشی نظیر trim , cut , crop , merge , spilt و قابلیت ذخیره با فرمت های صوتی و تصویری متفاوت. در زمینه دانلود ، نرم افزار میتواند انواع ویدیو و صوت های به اشتراک گذاشته شده درون صفحات سایت ها که با روش هایی نظیر Flash Video که شامل فایل های فلش هستند و Windows Media و Real Media و Quicktime و Straming Audio را برای کاربر شناسایی و دانلود نماید. با داشتن قابلیت resume کاربر میتواند به ضبط کامل و بدون دردسر فایل های مالتی مدیا توسط این نرم افزار اعتماد کند. همچنین ویدیوهای قفل دار نیز میتوانند توسط این نرم افزار شناسایی و دانلود شوند که این قابلیت نیز بسیار کارامد و حائز اهمیت خواهد بود. 

 

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░


تـــک دانلـــود
محمدرضا زال آقایی بازدید : 275 1393/01/02 نظرات (0)

 

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.  

 

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░

 

تـــک دانلـــود

 

محمدرضا زال آقایی بازدید : 504 1393/01/02 نظرات (0)

 

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░


 

تـــک دانلـــود
محمدرضا زال آقایی بازدید : 367 1392/12/29 نظرات (0)

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. تک دانلود همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░


تـــک دانلـــود
محمدرضا زال آقایی بازدید : 434 1392/12/29 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░


تـــک دانلـــود
محمدرضا زال آقایی بازدید : 345 1392/12/29 نظرات (0)

 

Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░


تـــک دانلـــود
محمدرضا زال آقایی بازدید : 253 1392/12/29 نظرات (0)

نرم افزار Raidcall با تمام نرم افزار های چت فرق دارد . این نرم افزار امکان چت تصویری و صوتی برای شما فراهم می نماید . نرم افزار رادیکال امکان چت با گیمرها را دارد و حدود ۲۰۰ بازی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار امکاناتی دارد جهت ظبط صدای چت ، ظبط چت های تصویری حدود ۸۰ درصد از مصاحبه های اینترنتی توسط Raidcall انجام میگردد . Raidcall یک مسنجر قدرتمند تحت وب می باشد ، رادیکال حدود ۵۰۰ هزار عضو دارد و یکی از معتبرترین نرم افزار های گفتگو آنلاین سطح B شناخته شده است .

.


.

.

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░

 


تـــک دانلـــود
محمدرضا زال آقایی بازدید : 312 1392/12/28 نظرات (0)

 

عارفی را پرسیدند:روی نگین انگشترم چه حک کنم که وقتی شادم به ان بنگرم و هر وقت غمگین هستم به ان نظر کنم...
گفت حک کن (میگذرد)...

.

.

من آدمم
تبعيدي زندان دنيا
به جرم عشق ورزيدن به يك سيب ...

.

.

درد و دلم را به جز خدا به هیچ کس نمی گویم
چون فقط خدا تحمله شنیدنش را دارد

.

.

در جهان تنها یک فضیلت وجود دارد و آن آگاهی‌ است
و تنها یک گناه و آن جهل است.

.

.

نا شنوا باش . . .
وقتی همه از محال بودن آرزوهات سخن میگویند . . . !

.
.

تو نباشی بهشت هم برود به جهنم!!!

.
.

اميرمومنان علي عليه السلام مي فرمايند: «دوست، دوست نيست مگر آن که حقوق برادرش را در3جايگاه نگهبان باشد: در روزگار گرفتارى، آن هنگام که حضور ندارد، و پس از مرگ.»
نهج البلاغه، حکمت 134

.

.

اميرمومنان علي عليه السلام مي فرمايند: «برخي از نيکوترين خلق و خوي زنان، زشت ترين صفت اخلاقي مردان است، مانند تکبر، ترس و بخل، هرگاه زني متکبر باشد، بيگانه را به حريم خود راه نمي دهد، اگر بخيل باشد اموال خود و شوهرش را حفظ مي کند و چون ترسان باشد از هر چيزي که به آبروي او زيان رساند فاصله مي گيرد.»
نهج البلاغه- حکمت۲۳۴

 

 

 

 

 

 

.

.

بزرگترين زندان ما باور هاي ماست ...

 .
.

انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز که دلخوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند !
چشم به راه آمدن کسی می نشینند که اگر بیاید ، ماندنیست …

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من/وین حرف معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفت و گوی من و تو/چون پرده درافتد نه تو مانی و نه من
(ابوسعید ابوالخیر)

.

.

 

چرازیادزیستن آرزوی همه هست...
ولی خوب زیستن آرمان یک عده معدود؟

 .
.

مرگ هیجان انگیز ترین صحنه ی زندگی ماست که هیچگاه آن را برای دیگران تعریف نمیکنیم

 .
.

اگر رویاهایت شکستند و فرو ریختند بیمناک نباش
چه بسارویاهایی که چنین آسان میشکنند اسان نیز از نو ساخته میشوند
(کریس جنسن)

.

.

برای خواب غفلت،از در و دیوار لالایی می بارد...
(صادق هدایت)

.

.

 

 

 

دیگر صفحات جمله فلسفی

ادامه صفحات :      1    /   2    /   3    /   4    /   5 

 

برای ارسال مطلب یا جک یا اس ام اس به اسم خودتان

میتونید از اینجا به سایت ارسال کنید

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░

 

 

فهرست دیگر جملات و اس ام اس ها

l جملات فلسفی l جملات خنده دار
l جملات غمگین l جملات تنهایی
l جملات خداحافظی l جملات مزاحمی
l جملات آخر شب l جملات ولنتاین
l جملات روز پدر l جملات روز مادر
l جملات طعنه آمیز l جملات طنز دختر پسر
l جملات ورزشی l جملات دوستانه
l جملات نیمه شب l جملات سرکاری
l جملات امام زمان l جملات تبریک تولد
l جملات دلتنگی l جملات تبریک شب یلدا
l جملات ماه محرم l جملات ماه رمضان
l جملات تبریک تحویل سال l جملات ولنتاین
l جملات فیس بوکی l جملات عاشقانه
l جملات تبریک عید قربان l جملات تبریک سالگرد ازدواج

 

محمدرضا زال آقایی بازدید : 317 1392/12/25 نظرات (0)

شما با استفاده از این کد می توانید یک ساعت گرافیکی زیبا در وبلاگ خود داشته باشین

 

برتری این کد نسبت به کدهای همانند این است که این کد بسیار کم حجم است

این کد را درون body قالب خود قرار دهید:

.

.
دریافت کد

http://s1.freeupload.ir/i/00003/e14g2adxr4mn.png

.

.

.

نمایش کد های جدیدتر برای وبلاگ شما

تـــک دانلـــود

تعداد صفحات : 36

درباره ما
دانلود نرم افزار | قالب وبلاگ | افزایش بازدید | فیلترشکن | کد و اسکریپت | جک و اس ام اس | زیباسازی وبلاگ و سایت | دانستنی ها | خنده دار | عاشقانه | تنهایی | دختر پسر | تبریک | هک | آموزش | کد مخفی گوشی | ترفند مخفی موبایل | سامسونگ | هوآوی | samsung | huawei | محمدرضا زال آقایی | خبر رسانی | جدید | پر سرعت | غمگین | جدید | سری | روش | وبلاگ و سایت | رزبلاگ | بلاگفا | میهن بلاگ | رتبه | زیاد | بالا | گوگل | یاهو |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 480
  • کاربران آنلاين
  • 01.davidnum
  • آی پی امروز : 519
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 2,205
  • باردید دیروز : 1,487
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 9,501
  • بازدید ماه : 9,501
  • بازدید سال : 156,130
  • بازدید کلی : 706,213