loading...
نرم افزارستان
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا زال آقایی بازدید : 245 1394/06/01 نظرات (0)

تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای
آره…
فقط آدم هم بشی حــــلّــــــه . . .
.
.
.
دیـــــــــــگر هیـچ چیــز مشتــــــــرکی بیــن مـا نیــــست. . . . .
تنـــــها آسمــــــانمــان یـــــکـــیست . . .
.
.
.
بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند
نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !
.
.
.
نترس جانم!
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو
.
.
.
ای دل بی ارزش !
لامـــصب……………..یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!
.
.
.
بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون
فقط برای تو ضرر داره…
.
.
.
این روزهــا ، …
هر جایی را که نگاه می کنم پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ” …
.
.
.
زیاد فرقی نکرده…
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
” من ” نیستم
.
.
.
دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم …
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ؛
نه دل …
.
.
.
از پنجره شستند چرا ؟؟باران را
از یاد ببردند چرا ؟؟ یاران را
آنها به گمان خویش روشنفکرند
باور نکنید این دغل کاران را
.
.
.
دوستت دارم هایت را باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد
.
.
.
وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو … !

 

.

 

همه درست شبیه هم هستند فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ میگویند!

تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم،
انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه!

بعضی آدما مثل لیوان میمونن …
زیادتر از ظرفیت که بهشون بها بدی سر ریز میکنن،
اول خودشونو به گند میکشن بعد دور و برشون رو!


اس ام اس نیش دار
به کرمهای اطرافتان پیله نکنید
توهّم پروانه شدن می گیرند

گاهی فکر میکنم …
بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است!

حالم از کلمه ی “عزیزم” و “عشقم” بهم می خوره…
من رو همون “ببین” صدا کن;
بی ریایی شرف دارد به ریا کاری …

لطفا اگر قصد ماندن ندارید، از هر گونه بودن هم خودداری کنید

آنقدر مرا از رفتنت نترسان، قرار نیست همیشه بمانیم!
روزی همه رفتنی اند …
ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه!

به جهنم که نیستی ..؛
مگر مغول ها یک قرن تمام حمله نکردند …؟
مگر نگذشت …؟
نبودن تو هم می گذرد …!

حس خوب داشتن
حال خوب داشتن
روز خوب داشتن
نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد!

بعضیا مرگ مغزی شدن انگار!
هر روز قلبشون رو اهدا میکنن به یکی!

عطر های گرون قیمت رو ول کن، آدم باید بوی اعتماد بده …


اس ام اس تیکه دار
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید راست میگه یا دروغ …
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا که با چشمشونم دروغ میگن!

فکر میکردم اگه قلبم باهات صاف باشه همه چی حله، ولی اشتباه فکر میکردمو جاش دهنم صاف شد …

از “نبودنت” دلگیر نیستم …
از اینکه روزگاری “بودی” دلگیرم …

فکر میکنی از تو تنفر دارم؟
اشتباه میکنی! من به تو فکر هم نمیکنم، چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری!

تاریخ انقضات تموم شده
واسه همین از Call تبدیل شدی به Missed Call

به بعضی ها باید گفت: عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …

 

.

 

 

لیاقتت همون گوسفندایی هستن که شبا میشمری تــــا خوابت ببره نـــــــــه شب بخیری که من هـــر شب بهت میگفتم...!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عاشقی شور نمی خواد. . .. . . شعور میخواد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من خود به تو پر پرواز دادم، اما….
به همه گفتم درب قفسش باز بود و…. پرید….!

 


اینجا زمین است ، زمین گرد است !

 

تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!

 

حال و روزت دیدنیست....

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

 

آنـــقدر کــهنه کــه می شــوَد

 

رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت

 

...بنویس و برو... !!!

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بودم! دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری ,  رفتــــــــــم !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی  لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار  …
دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود , معرفت که نداشته باشی ، نامردی !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دندانپزشک آخرین دندانِ گرگ را کشید ! نگاهی به صورت گرگ انداخت و پوزخندی زد ... ! گرگ زیر لب گفت : بخند ... اینست عاقبتِ گرگی که عاشق گوسفندی شده باشد ... !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من ، با کناری ات , کنار نمی آیم ! کنار می روم ……

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

از درد دوست نداشتن هایت گفتم ... خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آنان که بودنت را قدر نمی دانند رفتنت را “نامردی” میخوانند  !

 

 

 

 

 

دیگر صفحات جمله طعنه آمیز و تیکه دار

ادامه صفحات :      1    /   2    /   3    /   4    /   5 

 

 

 

 

 

برای ارسال مطلب یا جک یا اس ام اس به اسم خودتان

میتونید از اینجا به سایت ارسال کنید

 

░▒▓█ تــــک دانلـــــود █▓▒░

 

 

فهرست دیگر جملات و اس ام اس ها

l جملات فلسفی l جملات خنده دار
l جملات غمگین l جملات تنهایی
l جملات خداحافظی l جملات مزاحمی
l جملات آخر شب l جملات ولنتاین
l جملات روز پدر l جملات روز مادر
l جملات طعنه آمیز l جملات طنز دختر پسر
l جملات ورزشی l جملات دوستانه
l جملات نیمه شب l جملات سرکاری
l جملات امام زمان l جملات تبریک تولد
l جملات دلتنگی l جملات تبریک شب یلدا
l جملات ماه محرم l جملات ماه رمضان
l جملات تبریک تحویل سال l جملات ولنتاین
l جملات فیس بوکی l جملات عاشقانه
l جملات تبریک عید قربان l جملات تبریک سالگرد ازدواج

 

 

محمدرضا زال آقایی محمدرضا زال آقایی

محمدرضا زال آقایی

My Profile

شما عضو این سایت نیستید. برای نمایش این مطلب در عرض چند ثانیه از طریق فرم زیر ثبت نام کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود نرم افزار | قالب وبلاگ | افزایش بازدید | فیلترشکن | کد و اسکریپت | جک و اس ام اس | زیباسازی وبلاگ و سایت | دانستنی ها | خنده دار | عاشقانه | تنهایی | دختر پسر | تبریک | هک | آموزش | کد مخفی گوشی | ترفند مخفی موبایل | سامسونگ | هوآوی | samsung | huawei | محمدرضا زال آقایی | خبر رسانی | جدید | پر سرعت | غمگین | جدید | سری | روش | وبلاگ و سایت | رزبلاگ | بلاگفا | میهن بلاگ | رتبه | زیاد | بالا | گوگل | یاهو |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 472
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 1,442
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6,465
  • بازدید ماه : 12,539
  • بازدید سال : 72,020
  • بازدید کلی : 622,103